پسته داریس
خانه / پسته اکبری شور / پسته شور اکبری قیمت اعلا

پسته شور اکبری قیمت اعلا

پسته شور اکبری اعلا و حتی طعم دیگر آن مانند شور آبلیمویی و شور زعفرانی از نظر قیمت با پسته خام تفاوت چشمگیری ندارد و خریدارن باید به این نکته در زمان خرید توجه نمایند.

پسته شور اکبری پسته ای است، که در آجیل استفاده های فراوانی دارند و از آن به عنوان اولین گزینه های انتخابی برای تولید انواع آجیل های لوکس نام برد. پسته اکبری با طعم های مختلفی قابل عرضه است، که هرکدام مشتریان خاص خود را دارند اما پر فروش ترین آنها پسته شور اکبری زعفرانی است، که اعلا ترین آنها نیز می باشد.

بهترین پسته اکبری اعلا پسته اکبری شهرستان انار است و مخصوصا دستچین شهر انار که از آن به عنوان اعلا ترین رقم در دنیا یاد می شود و اکثر آجیل فروشی ها مانند تواضع تهران با وجود قیمت بالای این پسته آن را سفارش می دهند.

در میان انواع انس های این پسته، انس 20-18 بهترین است و اکثرا هم این انس به صورت دستچین شده ارائه می شود و با توجه به نیاز خریدار آن هم به صورت خام و هم به صورت طعم های مختلف قابل عرضه است.

 

پسته شور اکبری و خام قیمت مناسب

پسته شور اکبری و خام از نظر مشتریان دارای تفاوت قیمت های زیادی است، اما در اصل این چنین نیست، در بدترین حالت این تفاوت به ازای هر کیلو ببیش از 2000 تومان هم نمی رسد و عمده قیمت پسته طعم دار مربوط به نوع خام آن است، تا فرآیند تبدیل به طعم دار کردن آن.

در میان انواع پسته اکبری گران ترین قیمت مربوط به پسته اکبری دستچین شده انس 20-18 شهر انار است، که کمترین لک را در پوسته خود دارند و برای شور کردن هم بهترین گزینه است.

بعد از پسته اکبری دستچین، پسته کله قوچی دومین گزینه برای تولید آجیل است و شرکت های بازرگانی پسته در انار این پسته ها را به صورت مستقیم دستچین کردن و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

پسته شور اکبری

مطلب پیشنهادی

انواع پسته اکبری رفسنجان

قیمت انواع پسته اکبری ممتاز رفسنجان

پسته اکبری ممتاز از انواع درجه یک پسته مرغوب رفسنجان است که دارای قیمت بالاتری …

دیدگاهتان را بنویسید