پسته داریس
خانه / پسته اکبری انار / صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان

صادرات پسته اکبری درجه یک انار کرمان

صادرات پسته اکبری درجه یک بیشتر به کدام کشور های صورت می گیرد؟ دلیل اینکه کیفیت این رقم برداشتی از شهرستان انار استان کرمان بالاست در کدام ویژگی های آن ظهور پدا می کند؟

صادرات پسته اکبری خندان به کشور های عربی بسیار بالا بوده و عمده کشور های که به دنبال تهیه پسته فوق لوکس هستند، این رقم را انتخاب می کنند.

پسته اکبری درجه یک باید دارای کشیدگی زیاد و درشتی خاصی باشد، تا بتوان آن را رقیب بی بدلیل در پسته لوکس دانست و همچنین درشت بودن آن نیز اهمیت بالایی دارد.

در زمینه بسته بندی پسته هم پسته اکبری چون یک پسته لوکس بشمار می رود، اولین گزینه برای تولید با بسته بندی کوچک است و همچنین نوع زعفرانی آن در بازار خریدران ثابت و زیادی را به خود اختصاص داده است.

عرضه مستقیم پسته اکبری می تواند باینکه قیمت این پسته بالاست، با حداقل واسطه آن را بدست مصرف کننده نهایی رسانید.

 

صادرات پسته اکبری کرمان

صادرات پسته اکبری کرمان، معمولا نوع های دستچین شده اش که فوق لوکس هستند به کشور های نظیر قطر، کویت و عربستان ارسال می شود و همچنین انواع پسته معمولی این نوع به کشور های نظیر لبنان، اردن و کردستان عراق صادر می گردد.

از محاسن پسته اکبری کرمان می توان به برند بودن آن اشاره نمود، که کار بازاریابی صادراتی و داخلی را بسیار راحتر کرده است.

صادرات پسته اکبری درجه یک

 

پسته اکبری درجه یک انار

پسته اکبری درجه یک شهر انار به دلیل ویژگی های ظهری از جمله درشتی، یکدست بودن، کمترین میزان لک و همچنین درصد بالای توچین بسیار معروف بوده و از آن به عنوان بهترین پسته اکبری درجه یک دنیا نیز یاد می شود.

نوع آب خندان پسته اکبری درجه یک در امر صادرات و همچنین تولید پسته اجیلی با قیمت مناسب نیز بسیار پر مصرف و پر درخواست می باشد.

مطلب پیشنهادی

کارخانه بسته بندی پسته اکبری درجه یک

کارخانه بسته بندی پسته کرمان درجه یک دارای کیفیت مناسب می باشد که شرکت صادرات پسته خندان کرمان یکی از نمونه های پسته خود را در بسته بندی های زیبا به بازارهای جه

دیدگاهتان را بنویسید