پسته داریس
خانه / پسته اکبری دامغان / پسته اکبری دامغان عرضه مستقیم

پسته اکبری دامغان عرضه مستقیم

پسته اکبری دامغان اگر عرضه مستقیم گردد، یعنی با کمترین واسطه از شرکت های بازرگانی مستقر در مهد های پسته ایران و همچنین کشاورز این پسته را خریداری نمود.

پسته اکبری دامغان در رده پسته اکبری شهر رفسنجان است، اما تا حدودی از نظر کیفیت و میزان درصد توچین از پسته اکبری انار پایی تر بوده اما به هرحال از باکیفیت ترین مناطق پسته پرور ایران می باشد.

وقتی صحبت از عرضه مستقیم که به میان می آید، در ذهن تداعی فروش بدون واسطه است، اما در مورد پسته بدین صورت است که پسته اکبری را با نرخ روز و با نرخ بازار و حتی پایین تر تهیه نمود و این نرخ هم توسط کشاورز عرضه می گردد و هم شرکت های بازرکانی فعال تو حوزه پسته که در مهد پسته هستند.

پسته اکبری همانند پسته کله قوچی علاوه بر انس میزان درصد توچین در قیمت آن اثر گذار است و هرچه میزان توچین بالاتر بوده هم کیفیت پسته افزایش پیدا می کند و هم قیمت آن و بهترین نوع آن پسته ای است، که 100 درصد آن دستچین و با کمترین میزان خطا باشد و همین طور پسته اکبری شور هم بسیار فروش خوبی به عنوان یک پسته آجیلی دارد.

 

پسته اکبری دامغان یا رفسنجان

پسته اکبری دامغان و رفنسجان بالغ بر بیش از 90 درصد در یک رنج کیفیت قرار دارند و حتی هر دو منطقه هم پسته های تجاری یکسانی دارند، اما از نظر زیبایی پسته رفسنجان از پسته دامغان بهتر بوده، اما از نظر چربی پسته، پسته دامغان از پسته رفسنجان بهتر بوده است.

از نظر رقم اکبری همان طور گفته شد، چه تفاوت های دارد، اما در دامغان معمولا پسته های به نام خنجری، عباسعلی، شاهپسند هم تولید می گردد، اما در رفسنجان اکثرا حول محور 5 رقم تجاری برداشت و عرضه می گردد.

به طور کل پسته ایران مطرح است و نه پسته مناطق خاص خیلی از شرکت های بازرگانی فعال در پسته، پسته هر دو منطقه را تجارت بین الملل می کنند و به عنوان پسته ایرانی آن را به صورت مستقیم عرضه می کنند.

پسته اکبری دامغان دستچین

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم پسته

پسته اکبری خندان دامغان به قیمت روز

پسته اکبری خندان در شهرستان های دامغان، رفسنجان و یزد بیشترین میزان تولید را نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید