پسته داریس
خانه / پسته فندقی / قیمت روز پسته فندقی در بازار

قیمت روز پسته فندقی در بازار

پسته یکی از اجزای پرطرفدار و ثابت در آجیل بوده و خواص فراوانی برای بدن دارد. مغز آن به علت دارا بودن آهن برای رفع کم خونی مناسب می باشد و همچنین مغز و ذهن را تقویت می کند و باعث کاهش کلسترول بد می شود. دارای انواع مختلف بوده که یکی از آنها پسته فندقی می باشد که ریزتر از انواع دیگر آن است و قیمت مناسب تری دارد. قیمت پسته فندقی با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد و این محصول در شهرهای کرمان و رفسنجان با کیفیت مرغوب تولید می شود.

قیمت روز پسته فندقی در بازار

قیمت عمده پسته فندقی در بازار سراسر کشور

قیمت عمده پسته فندقی در بازار سراسر کشور

قیمت عمده این محصول نسبت به قیمت جزیی آن پایین تر می باشد و مشتری بیشتری جذب این نوع خرید می شود زیرا سود خوبی برای دو طرف معامله داشته و قیمت مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت می توانید به وب سایت شرکت های تولید کننده مراجعه نموده و ضمن استعلام قیمت، در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند گردید.

در خرید غیر حضوری در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و محصول بعد از ثبت سفارش در اسرع وقت به نشانی شما ارسال می گردد. امروزه با توجه به دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت خریدهای غیر حضوری رشد چشمگیری داشته است و مشتریان، استقبال زیادی می کنند.

صادرات پسته فندقی درجه یک

صادرات پسته فندقی درجه یک

شرکت های زیادی در ایران در زمینه صادرات پسته با هم رقابت می کنند و پسته فندقی صادراتی یک محصول پرطرفدار و با ارزش جهت صادرات است و مشتریان زیادی در اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی و حوزه خلیج فارس دارد. صادرات این محصول ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

شرکت های تولید کننده پسته علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی این محصول را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می کنند. پسته باید استانداردهای لازم را برای صادرات داشته باشد و باید دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی بوده و در بسته بندی های مناسب و شیک به کشورهای دیگر ارسال شود.

تولید کنندگان انواع پسته در ایران

تولید کنندگان انواع پسته در ایران

تولید کنندگان معمولا محصول خود را به صورت کلی به فروشندگان عمده ارائه می دهند و با آنها قرارداد منعقد کرده و نمایندگی فروش محصولات خود را به آنها اعطا می نمایند و این نمایندگی ها محصول را به صورت عمده و جزیی در اختیار مشتری قرار می دهند که در خرید و فروش هایی که به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد به دلیل دخالت نداشتن واسطه گران و دلالان قیمت بسیار مناسب می باشد که این به سود خریدار می باشد.

برای تهیه انواع پسته ارزان قیمت باید به کجا مراجعه کرد؟ شما می توانید به نمایندگی ها مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تهیه نمایید و همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی این محصول را با کیفیت بالا خریداری کنید. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته در جهان می باشد و استان کرمان یکی از تولید کننده های مهم این محصول است.

مشخصات و ویژگی های پسته فندقی

مشخصات و ویژگی های پسته فندقی

این محصول دارای ظاهری گرد مانند و مغزی به رنگ ارغوانی است که نوکی کوتاه دارد و اندازه آن از فندق کمی بزرگتر است و دارای طعم و مزه ای بسیار خوشمزه می باشد و به دلیل ریز بودن از قیمت کمتر و ارزان تری برخوردار بوده و در رفسنجان و کرمان تولید می شود و یکی از محبوب ترین انواع پسته می باشد.

پسته رفسنجان بسیار مرغوب بوده و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و همچنین پسته فندقی شور از جمله پسته های خندان محسوب می شود و دارای میزان زیادی مواد مغذی می باشد. این محصول دارای خاصیت فراوان برای بدن می باشد که می توان به کنترل دیابت، خاصیت ضد التهاب، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره اشاره نمود.

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته اکبری رفسنجان

لیست قیمت پسته فندقی ارزان و باکیفیت در اصفهان

قیمت پسته فندقی ارزان به کیفیت و نوع آن بستگی دارد. شما می توانید لیست قیمت پسته فندقی ارزان و با کیفیت در اصفهان را از فروشندگان این محصول تهیه کنید. پسته فندق

دیدگاهتان را بنویسید