پسته داریس
خانه / پسته اکبری / فروش پسته اکبری به صورت عمده

فروش پسته اکبری به صورت عمده

پسته دارای انواع ویتامین و فسفر و پتاسیم و آهن می باشد. این محصول دارای خاصیت فراوانی برای بدن بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت سلول های عصبی و تنظیم ضربان قلب می شود. آهن موجود در آن برای رنگ پریدگی و خستگی و کم خونی بسیار مفید است. پسته اکبری بسیار کشیده و بزرگ بوده و از انواع دیگر آن قیمت بیشتری دارد و پسته لوکس و مجلسی می باشدکه بیشترین میزان تولید آن در استان کرمان است. فروش پسته اکبری در نمایندگی ها با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب انجام می گیرد.

فروش پسته اکبری به صورت عمده

نرخ روز ارقام مختلف پسته در بازار سراسر کشور

نرخ روز ارقام مختلف پسته در بازار سراسر کشور

این محصول با توجه به نوع و کیفیت آن دارای قیمت متفاوتی می باشد. معمولا قیمت پسته اکبری نسبت به انواع دیگر آن گرانتر و نوع فندقی آن ارزانتر می باشد. برای استعلام قیمت این محصول می توانید به وب سایت شرکت های تولید کننده مراجعه نمایید زیرا قیمت هر روز بروزسانی می شود و در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید و از مزایای خرید غیر حضوری بهره مند گردید.

 از جمله مزایای آن می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره نمود و همچنین محصول پس از ثبت سفارش در اسرع وقت به نشانی مشتری ارسال می گردد. امروزه با توجه به دسترسی قشر زیادی از افراد به اینترنت میزان خرید های غیر حضوری افزایش یافته است و با استقبال زیادی روبرو بوده است.

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

مشخصات پسته اکبری چیست؟ این محصول بادامی شکل و کشیده و درشت می باشد. دارای رگبرگهای متراکم و رشد رویشی زیاد و دیررس بوده و در اواخر شهریور برداشت می شود و همچنین از نظر اقتصادی دارای بالاترین ارزش است.

این محصول بیشترین تولید را در استان کرمان دارد. قیمت پسته اکبری اعلا به چه عواملی بستگی دارد؟ نوسانات نرخ ارز تأثیر مستقیمی بر قیمت این محصول دارد و همچنین کمبود آب و خشکسالی های اخیر بر قیمت آن مؤثر می باشد. پسته اکبری دامغان دارای ظاهری کشیده بوده و پوست آن کدر می باشد و بیشتر برای مصارف مغزی استفاده می شود.

مرکز خرید پسته اکبری درجه یک

مرکز خرید پسته اکبری درجه یک

مرکز خرید پسته اکبری در شهرهای تولید کننده، این محصول را با کیفیت مرغوب و درجه یک به خریداران ارائه می نمایند. خریداران پسته درجه یک معمولا این محصول را به صورت عمده از تولید کننده ها خریداری می کنندکه در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه است و دو طرف معامله سود خوبی می برند.

معمولا شرکت های تولید کننده محصولات خود را به صورت کلی به فروشندگان عمده می فروشند و با آنها قرارداد منعقد کرده و نمایندگی فروش محصول را به آنها اعطا می نمایند و این نمایندگی ها نیز در اکثر شهرهای بزرگ کشور به صورت کلی و جزیی انواع این محصول را به مشتریان عرضه می دهند و در خریدهای مستقیم و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه گران و دلالان قیمت بسیار مناسب می باشد.

تولید کننده پسته درجه یک در ایران

تولید کننده پسته درجه یک در ایران

شرکت های تولید کننده زیادی در کشور این محصول را با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می دهند و با توجه به خاصیت فراوان آن، مشتریان زیادی دارد. پسته رفسنجان یکی از مرغوب ترین انواع این محصول می باشد که هر ساله میزان قابل توجهی از باغ های این شهر برداشت و روانه بازار می شود.

شرکت های تولید کننده علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، این محصول را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می نمایند. این محصول باید استانداردهای لازم برای صادرات را داشته باشد و همچنین باید دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی بوده و در بسته بندی های مناسب به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس ارسال شود. امروزه صادرات این محصول در کنار سایر محصولات غیر نفتی ارزآوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

مطلب پیشنهادی

فروش پسته اکبری عمده | بازار بزرگ خرید و فروش ارقام مختلف پسته

فروش پسته اکبری عمده، به واسطه کیفیت خوب این محصول، از جایگاه خوبی برخوردار است. پسته دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد که باعث شده است مردم توجه ویژه ای به

دیدگاهتان را بنویسید