پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری درجه یک به تایلند

صادرات پسته اکبری درجه یک به تایلند

صادرات پسته اکبری درجه یک به تایلند و کشورهای دیگر صورت می گیرد. پسته اکبری یکی از چهار نوع پسته صادراتی می باشد که به خاطر شکل و رنگ متفاوتی که دارد خریداران زیادی دارد. شکل مستطیلی و همین طور رنگ و پوسته ی سبزرنگ که بعد از رسیدن به رنگ قرمر تبدیل می شود و همچنین حالت کشیده ای که دارد این پسته را یکی از پسته های پرمصرف کرده است. سالانه صادرات پسته به کشورهای دیگر توانسته ارز زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد. تولید کننده پسته با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن این نوع پسته را در کارخانه خود فرآوری کرده و در بسته بندی های متنوع به صورت فله ای  و یا عمده ای به بازار عرضه می کند. 

صادرات پسته اکبری درجه یک به تایلند

قیمت روز پسته اکبری صادراتی

قیمت روز پسته اکبری صادراتی قیمت روز پسته اکبری صادراتی مختلف است. پسته اکبری یکی از چهار نوع پسته صادراتی می باشد که به کشورهای اروپایی و نیز حومه خلیج فارس صادر می شود. پسته در دو نوع درجه بندی می شود. پسته درجه یک و صادراتی که جزو برترین ها است و قیمت بالایی هم دارد. پسته درجه دو که ریزتر است و به داخل کشور و در بین مغازه داران پخش می شود. قیمت این پسته پایین تر می باشد. 

برای مطلع شدن از قیمت پسته اکبری اعلا  به صورت روزانه و  لحظه ای بهتر است به سایت کارخانه مراجعه کرده و با کمک شماره تلفن هایی که در این سایت ها قرار دارند با تولیدکنندگان تماس بگیرید و از قیمت ها باخبر شوید. 

خرید عمده پسته با قیمت مناسب

خرید عمده پسته با قیمت مناسب خرید عمده پسته با قیمت مناسب از طریق سایت های فروش و یا نمایندگی های کارخانه انجام می شود. سایت های فروش که از طرف کارخانه مسئول فروش محصولات کارخانه می باشند انواع پسته درجه یک را با قیمت مناسب و با تخفیف های ویژه در اختیار مشتری قرار می دهند. 

قیمت پایین و کیفیت بالا یکی از دلایل جذب مشتری می باشد. خریدار عمده پسته اغلب مغازه داران و خشکبار فروشی های سطح شهر می باشند که این پسته را به صورت عمده ای می خرند و در مغازه های خود به صورت جزئی می فروشند. بازرگانان و نیز شرکت های صادراتی هم از جمله خریداران عمده ای این محصولات می باشند. 

مرکز فروش پسته اکبری درجه یک

مرکز فروش پسته اکبری درجه یک مرکز فروش پسته اکبری درجه یک سایت های فروش و یا نمایندگی های می باشند که انواع پسته باکیفیت و صادراتی را با قیمت های پایین به مشتری عرضه می کنند. این سایت ها و نمایندگی ها از طرف کارخانه مسئول فروش محصولات کارخانه می باشند و با تخفیف های ویژه که بر روی محصولات خود وضع می کنند مشتری را جذب می کنند. 

برای خرید پسته اکبری درجه یک بهتر است مستقیم به درب کارخانه  و یا نمایندگی آن در شهر خود مراجعه کنید تا علاوه بر خرید پسته اصل و اعلا از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوید. پسته اکبری یکی از انواع پسته می باشد که هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد. 

شرکت های صادرات پسته در ایران

شرکت های صادرات پسته در ایران شرکت های صادرات پسته در ایران مشغول فعالیت می باشند و ارقام پسته ایرانی را که هم در ایران و هم در خارج از مرزها مشتریان زیادی دارد و طعم و مزه اعجاب انگیزی دارد را به کشورهای دیگر صادر می کنند. خریداران عمده ای پسته از کارخانجات همین شرکت های صادراتی می باشند که به صورت عمده ای انواع پسته را به قیمت پایین می خرند و در کشورهای دیگر می فروشند. 

فروش پسته صادراتی از طریق سایت ها و هم از طریق نمایندگی ها انجام می پذیرد. فروش از طریق سایت ها به خاطر راحتی در خرید و نیز تخفیف های ویژه ای که این سایت ها برای اجناس  خود در نظر می گیرند باصرفه تر است. 

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش عمده پسته اکبری به نرخ روز

فروش عمده پسته اکبری توسط مراکز مختلفی در ایران صورت می گیرد، زیرا همانطور که می دانید پسته ها انواع مختلفی دارند که پسته اکبری خندان از بهترین انواع آن است که

دیدگاهتان را بنویسید