پسته داریس
خانه / پسته اکبری خندان / قیمت پسته اکبری خندان درجه یک

قیمت پسته اکبری خندان درجه یک

نحوه قیمت پسته اکبری خندان در ابتدای فصل برداشت چگونه است؟ پسته اکبری برای چه مواردی اصولا مورد استفاده قرار می گیرد؟
پسته اکبری اعلا از جمله پسته های است که برای صادرات کمتر انتخاب می شود، زیرا پایه قیمت اولیه آن به مراتب بالاتر از دیگر ارقام است، این پسته اکثرا برای صادرات به کشور های حاشیه خلیج فارس مورد استفاده قرار می گیرد و در داخل برای مصارف آجیلی بخصوص آجیلی لوکس از آن بهره می برند.

قیمت پسته اکبری خندان

در ابتدا فصل برداشت اولین ارگانی که اعلام قیمت پسته در بازار می کند، شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان است، که معمولا بازار ابتدا منتظر تعیین قیمت این ارگان می ماند و سپس نقش خود را در پوشش عرضه و تقاضا اعمال می نماید.
پسته اکبری خندان نیز به همین نحو نرخ آن مشخص می شود، ولی بیشترین نوسان قیمت این رقم اعلا در شب عید که مصرف آجیل به اوج خود می رسد، پدید می آید.

دلیل بزرگ، گران بودن پایه قیمت پسته اکبری رفسنجان در بازار تهران چیست و چرا این محصول بیشترین میزان سفارش را از این شهر دارد؟
پسته اکبری یک پسته لوکس می باشد و کمتر برای صادرات از آن بهره می برند، این موضوع باعث شده که توزیع پسته اکبری بیشتر در داخل کشور انجام شود.
پسته در تهران به دو صورت فرستاده می شود، که مهمترین آن مقوله آجیلی است، زیرا این شهر بزرگترین مصرف کننده انواع آجیل و پسته در ایران بشمار می آید.
پسته های گران قیمت به دلیل خاصیت خرید تهرانی بیشتر سفارش داده می شود.
پسته اکبری از پسته های درشت تولیدی رفسنجان است به طوریکه کشاورزان رفسنجان به ویژه محدوده بین رفسنجان و شهرستان انار بیشتر رو به کشت این رقم لوکس آوردند، که از ویژه ترین پسته های گران قیمت در بازار نیز به شمار می رود.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

کارخانه بسته بندی پسته اکبری درجه یک

کارخانه بسته بندی پسته کرمان درجه یک دارای کیفیت مناسب می باشد که شرکت صادرات پسته خندان کرمان یکی از نمونه های پسته خود را در بسته بندی های زیبا به بازارهای جه

دیدگاهتان را بنویسید