پسته داریس
خانه / پسته اکبری درجه یک / فروش پسته اکبری درجه یک در بازار تهران

فروش پسته اکبری درجه یک در بازار تهران

فروش پسته اکبری خندان و درجه یک در بازار شهر تهران خیلی بالاست و نقش این بازار عمدتا حق العمل کاری بوده و به عنوان یک واسط عمل می کند.
بازار شهر تهران هیشه برای تجار های داخلی و بین المللی به عوان یک مرجعه معرفی شدهو اکثر تمام محصولات صنعتی و کشاورزی در بازار تهران به صورت عمده به فروش می رسد. پسته هم از این قائده مستثنی نیست و فروش قابل توجهی هم مربوط به بازار تهران می باشد.
در بازار تهران فروش پسته اکبری خندان و درجه یک معمولا به صورت حق العمل کاری است بطوریکه قیمت پسته بر اساس یک توافق میان عرضه کننده و حجره دار تهران تعیین می شود و درصد سود ببن این دو توافقی بسته می گردد.
اکثر تجار های بین المللی خواه ایرانی و خواه خارجی اولین نقطه ای را که برای خرید پسته خود انتخاب می کنند شهر های تولید کننده پسته است و بعد از آن حتما گزینه بعدی آنها بازار هر تهران می باشد.

 

موارد فروش پسته اکبری در بازار تهران

فروش پسته اکبری در بازار تهران عمدتا در بحث آجیل است یعنی این پسته چون آجلیل محسوب می شود حجره داران بازار تهران آن را به آجیل فروشان ارائه می دهند، البته نوع پسته اکبری که قرار است به بازار تهران ارسال شود خیلی اهمیت دارد، مثلا اکثر فروش پسته اکبری در تهران تولیدات شهر انار استان کرمان است و بهتر است تولیدات این منطثه درشت بوده و اسن زیر 22 داشته باشد و همچنین اگر پسته اکبری به صورت دستچین شده 100 درصد عرضه گردد، قطعا فروش قابل توجهی را می توان رقم بزند.
پسته اکبری ارائه شده در بازار تهران به دو مدل خام و طعم دار شده است که عموما آنها پسته را خام تهیه می کنند و سپس خود آنها را به طعم های مختلف به فروش می رسانند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

کارخانه بسته بندی پسته اکبری درجه یک

کارخانه بسته بندی پسته کرمان درجه یک دارای کیفیت مناسب می باشد که شرکت صادرات پسته خندان کرمان یکی از نمونه های پسته خود را در بسته بندی های زیبا به بازارهای جه

دیدگاهتان را بنویسید