پسته داریس
خانه / پسته فندقی / صادرات پسته فندقی به کشور های مختلف

صادرات پسته فندقی به کشور های مختلف

صادرات پسته فندقی به کشور های دیگر مخصوصا کشور های خاور میانه، با قیمت های بسیار مناسب انجام می گیرد. پسته فندقی نوعی از پسته می باشد که از نظر اندازه از سایر پسته ها کوچکتر می باشد. این پسته بدلیل همین ویژگی منحصر بفردش بعنوان بهترین پسته برای صادرات شناخته شده است.

صادرات پسته فندقی به کشور های مختلف

قیمت روز پسته فندقی صادراتی

قیمت روز پسته فندقی صادراتی

قیمت روز پسته فندقی صادراتی با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. عوامل بسیاری را می توان جزء عامل های اثر گذار در قیمت پسته در کشور ما عنوان کرد که برخی از بارز ترین های آن ها عبارت هستند از:

  • میزان کیفیت برند محصول
  • نوع بسته بندی پسته
  • روشی که توسط نمایندگی های آن توزیع می شود.
  • شرکت بازرگانی پسته
  • تورم و نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور که امروزه در حال افزایش و کاهش های مکرری می باشد.
  • افزایش و کاهش نرخ ارز، مِن جمله دلار
  • و موارد دیگری از این دست.

فروش ویژه پسته بصورت عمده و ارزان

فروش ویژه پسته بصورت عمده و ارزان

فروش ویژه پسته بصورت عمده و ارزان در بسیاری از مراکز عمده فروشی یافت می شود. در  بازار پسته ایران، فروشگاه های زنجیره ای و بسیاری از مراکز فروش به واسطه محبوبیت بالای انواع برند های معتبر همواره به دنبال خرید عمده ی انواع پسته هستند. افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر بهترین برند های پسته را تهیه کرد.

فروش ویژه و عمده پسته در کشور با بهترین قیمت ها صورت می گیرد. افراد در خرید عمده ی این محصول لازم است که به مرکز های معتبر و شناخته شده ی فروش آن مراجعه کنند تا خریدی رضایت مندانه ضمن پرداخت مطلوب ترین بها داشته باشند.

این مراکز معتبر فروش با داشتن نمایندگان و کارشناسان فروش با تجربه و شناسایی بروزترین نیاز های مشتریان از کیفیت پسته مورد نظر، بهترین  محصول را در اختیار شما قرار می دهند. هدف اصلی جلب رضایت مشتری از جنس مرغوب و با قیمت مناسب می باشد.

فروش ویژه این مصحول در سراسر کشور ارائه می شود . با خرید عمده  ان  از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر است و قیمت تمام شده برای خریدار کمتر می باشد. افراد می توانند به مراکز عمده فروشی بروند و انواع آجیل را به صورت عمده تهیه کنند تا هم از کیفیت آن مطمئن تر باشند و هم با قیمت مناسب تر آن ها را تهیه کنند.

شرکت های صادرات پسته در تهران استانها

شرکت های صادرات پسته در تهران استانها

شرکت های صادرات پسته در تهران و سایر استان ها، بهترین محصولات خود را در بسته بندی های متنوع برای فروش ارائه می دهند. صادرات پسته در ایران فروش چشم گیری داشته است به طوری که بیشترین سهم صادرت پس از نفت را در بر دارد. 

صادرات پسته در کشور ما توسط افراد سرمایه گذار کثیری صورت می گیرد چرا که خریداران این محصول همیشگی و دائمی می باشند. این  نوع آجیل به دلیل خواص بسیار زیاد مشتری خود را  همیشه دارد. 

صادرکنندگان انواع پسته  باید در راستای فعالیت های خود هدف منافع مشتریان و خریداران خود را سر لوحه ی عملکر هایشان قرار دهند به طوری که خود را جای خریدار بگذارند و با توجه به منفعت آن ها عمل نمایند. 

انواع بسته بندی پسته و قیمت خرید آن

انواع بسته بندی پسته و قیمت خرید آن

انواع بسته بندی پسته متفاوت می باشد و قیمت خرید آن با توجه به وزن و نوع بسته بندی نیز متفاوت می باشد. از جمله متنوع ترین نوع بسته بندی عبارتند از: 

  • بسته بندی انواع پسته  با ظروف پت
  • بسته بندی با وکیوم در وزن های مختلف
  • بسته بندی انواع پسته مانند پسته فندقی درجه یک با ظروف پت
  • بسته بندی کارتن مقوایی
  • بسته بندی با قوطی فلزی
  • بسته بندی با لفافه آلومینیوم یا سفاله

با توجه به انواع بسته بندی که برای این محصولات ذکر شده است، قیمت خرید آنها با توجه به نوع بسته بندی و وزن پسته متفاوت می باشد. شما می توانید این پسته مغذی را به طور مستقیم از مراکز معتبر فروش تهیه کنید یا با سفارش اینترنتی ان را تهیه کنید و کار خرید را آسان تر کنید. 

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته اکبری رفسنجان

لیست قیمت پسته فندقی ارزان و باکیفیت در اصفهان

قیمت پسته فندقی ارزان به کیفیت و نوع آن بستگی دارد. شما می توانید لیست قیمت پسته فندقی ارزان و با کیفیت در اصفهان را از فروشندگان این محصول تهیه کنید. پسته فندق

دیدگاهتان را بنویسید