پسته داریس
خانه / پسته اکبری دستچین / فروش پسته اکبری دستچین

فروش پسته اکبری دستچین

پسته اکبری دستچین آجیلی از جمله مواردی است، که فروش بالایی در آجیل فروشان لوکس و بزرگ ایران مانند تواضع، دارد.
پسته اکبری دستچین شده آجیلی از موارد لوکس پسته بمشار می رود، که خیل عظیمی از آجیل فروشان لوکس ایران در شهر های بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و مشهد از آن برای تهیه آجیل های خود استفاده می کنند.پسته اکبری از نظر ظاهر کشیده است و در خارج از آن به عنوان long یاد می شود و در گروه پسته های مانند احمد آقایی و بادامی قرار می گیرد.
نمونه مرغوب و درجه یک آن در استان کرمان و شهرستان انار برداشت می شود، که دستچین شده آن لوکس ترین پسته با نرخ فروش بالا در ایران از آن یاد می شود.

فروش عمده پسته اکبری

قیمت پسته اکبری به گمان خیلی ها در بازار رفسنجان پایین است، که این تصور برای دستچین شده آجیلی آن اشتباه می باشد، زیرا این پسته با این مشخصات در خود بازار رفسنجان نیز قیمت بالایی دارد، که وقتی برای فروش در بازار شهر های بزرگ نیز فرستاده می شود، از ارزش افزوده بالاتری نیز برخوردار می شود.

فروش عمده در اینجا به معنی تناژ بالا، که این امر باعث می شود که قیمت آن تا حدودی کاهش یابد و مزیت دیگری که فروش پسته اکبری به صورت عمده دارد، این است، که خریداران آن محصول یکنواخت و متناوبی بدست می آورند، زیرا تنوع در یک رقم پسته بسیار تا بسیار بالاست.

عرضه پسته اکبری درجه یک از سمت استان کرمان از طرف 3 شهرانجام می گیرد که اولین آن شهرستان انار و دومی شهرستان رفسنجان و سومین آن شهرستان سیرجان است که همگی آنها تولید پسته دستچین شده را نیز انجام می دهند مخصوصا شهر های انار و رفسنجان که ید طولانی در این قضیه دارند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

پسته اکبری دستچین

پارامتر های فروش عمده پسته اکبری دستچین کرمان

پارامتر های فروش عمده پسته اکبری دستچین کرمان به همراه نحوه ارسال آن را باید …

دیدگاهتان را بنویسید