پسته داریس
خانه / پسته بادامی / فروش عمده پسته بادامی سفید درجه یک

فروش عمده پسته بادامی سفید درجه یک

پسته بادامی سفید با قیمت مناسب می تواند کمک زیادی در زمینه تجارت و صادرات این محصول به خارج از کشور نمائید. این نوع پسته با توجه به ویژگی خاص خود علاوه در خارج از کشور در داخل کشور نیز خریداران زیادی دارد. بسیاری از خریداران به دنبال پسته هایی با ظاهر سفید و درجه یک می باشند. بازارهایی که بر محور کیفیت می چرخند و کیفیت محصول برای آنها بسیار مهم می باشد نمونه پسته بادامی سفید می تواند در این بازار یکی از پر طرفدارترین محصولات باشد.

فروش عمده پسته بادامی سفید درجه یک

ویژگی و خصوصیات پسته بادامی سفید

ویژگی و خصوصیات پسته بادامی سفید دارای شاخه و تنه خاکستری می باشد. درخت آن به صورت آویز می باشد. شکل آن به صورت تخم مرغی و کشیده می باشد. این نوع پسته بسیار پر محصول می باشد و به شرایط شوری بسیاری مقاوم است. یکی دیگر از ویژگی های آن زودرس بودن است که باعث سود زیاد برای بسیاری از کشاورزان می شود. رنگ پوست آن سفید استخوانی و کمتر تیره می باشد. فروش پسته بادامی سفید در بازارهای مختلف جهانی می تواند گامی جهت جذب بیشتر مشتری در این زمینه باشد. یکی دیگر از ویژگی های این پسته اتصال ضعیف آن به درخت می باشد که با یک وزش باد از جای خود در می آید.

قیمت خرید انواع پسته دامغان

قیمت خرید انواع پسته دامغان پسته دامغان جهت خرید مورد توجه بسیاری خریداران در این حوزه می باشد. برای آگاهی از قیمت خرید پسته دامغان می توانید به بسیاری از سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و از قیمت خرید این نوع پسته آگاهی پیدا کنید. یکی از پسته های مرغوب و پر طرفدار پسته دامغان می باشد. که در بسیاری از فروشگاه ها به خصوص فروشگاه های اینترنتی به صورت قیمت خرید عرضه می شود. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها نظیر فروشگاه اینترنتی بازرگانی همتا به نشانی پسته چین انواع پسته دامغان نظیر پسته خنجری و پسته دامغان اکبری و… را می توانید خریداری نمائید. به طور کلی می توان گفت قیمت خرید این نوع پسته ها همچنین بر اساس انواع پسته دامغان بسیار متغیر می باشد.

بهترین رقم پسته در بازار ایران

بهترین رقم پسته در بازار ایران پسته یکی از محصولات خشکبار در ایران و جامعه ی جهانی می باشد. درخت پسته از مرکز و یا شرق کشورهای آسیایی منشاء گرفته و دارای گونه های بسیاری می باشد. ایران دارای 70 نوع پسته با ارقام مختلف می باشد که بهترین رقم پسته در بازار ایران که هم در صادرات و هم در آجیل ها کاربردهای زیادی دارد شامل: پسته رقم اکبری، پسته کله قوچی، احمد آقائی، اوحدی، دامغان و.. می باشد که این ارقام از پسته که نام برده شد از بهترین و با کیفیت ترین پسته ها در ایران می باشد. کشورهای مهم تولید کننده پسته شامل: ایتالیا، روسیه، چین، اسپانیا، توس، ارمنستان، و… می باشد. به طور کلی بهترین ارقام پسته به دو نوع فندقی و بادامی تقسیم می شوند. همچنین پسته ها را برای زمان گلدهی هم به سه گروه مختلف تقسیم می کنند که شامل: بادامی زرند، کله قوچی و نوقی و.. می باشد. همچنین آنها بر اساس زمان رسیدن محصول نیز به 5 گروه تقسیم می شوند که شامل: انواع زودرس، دیررس، خیلی دیررس، رسیدن به اندازه متوسط و.. می باشند.

قیمت پسته بادامی سفید در تهران

قیمت پسته بادامی سفید در تهرانقیمت پسته بادامی با توجه به نوع و کیفیت آن و کاربرد آن در آجیل و صادرات در بسیاری از فروشگاه ها کاملا متفاوت می باشد. قیمت این نوع پسته با توجه به روش تولید پسته بادامی و عرضه آن برای خریدار عمده پسته بادامی در ایران بسیار متفاوت می باشد. همچنین قیمت این نوع پسته ها در بسیاری از سایت های اینترنتی و فروشگاه های بزرگ در تهران فرق اساسی می کند. به این صورت که شما با مراجعه به سایت های اینترنتی عرضه کننده این نوع محصول می توانید تفاوت قیمت را به خوبی درک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید