پسته داریس
خانه / پسته اکبری انار / فروش پسته اکبری انار در تهران

فروش پسته اکبری انار در تهران

بعضی از بازار های شهر های مختلف در آنها فروش پسته اکبری منطقه انار کرمان رونق دارد، مانند تهران، زیرا نمونه این شهر درجه یک و لوکس می باشد.
هر رقم پسته در یک منطقه خاص از کشور بهترین برداشت می شود به طور مثال پسته ممتاز در زرند و پسته احمد آقایی در منطقه نوق رفسنجان، در مورد پسته اکبری نیز این موضوع صادق است و شهرستان انار استان کرمان بهترین نمونه اکبری در آن از درخت چیده می شود.
پسته اکبری به دلیل لوکس بودن کمتر صادر می شود، زیرا قیمت فروش بالایی دارد، اما کشور های حاشیه خلیج فارس از مشتریان همیشگی این پسته هستند.

قیمت پسته اکبری در بازار تهران

بازار شهر های بزرگ مانند نهران که مناطق لوکس نشین و لوکس خرید دارند به دنبال خرید ارقام پسته تاپ و درجه یک هستند و رقم اکبری بهترین انتخاب برای آنهاست.
پسته اکبری دستچین شده 100 درصد انار بالای 90 درصد آن به شهر تهران ارسال می شود و آجیل فروش های لوکس تهران مانند تواضع از این نمونه بیشترین درخواست را دارند.
بعد از تهران فروش پسته اکبری در شهر های تبریز، اردبیل و مشهد بسیار بالا بوده و عمده آنها نیز از سمت انار و دیگر شهر های استان کرمان ارسال می شوند.

فروش پسته اکبری صادراتی

همان طور که ذکر شد پسته اکبری کمتر برای صادرات از آن بهره می برند، اما کشور های حاشیه خلیج فارس به خصوص عربستان از درخواست کنندگان این رقم صادراتی هستند، اما به دلیل بعضی از مسائل بین کشوری در حال حاضر پسته اکبری به صورت باز صادرات به این کشور ارسال می شود.
باز صادرات پسته بدان معناست که پسته اول به یک کشور ثانی ارسال و سپس از آنجا در کشور ثالت به فروش می رسد، که این امر برای برند ایرانی اصلا قابل قبول نیست.

منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته اکبری دستچین انار

فروش عمده پسته اکبری به صورت دستچین در شهر های تهران و تبریز بالاست، زیر …

دیدگاهتان را بنویسید