پسته داریس
خانه / پسته اکبری انار / پسته اکبری توچین درجه یک انار

پسته اکبری توچین درجه یک انار

در یمان تمامی شهر های تولید کننده پسته اکبری مانند رفسنجان، سیرجان، دامغان و غیره پسته اکبری انار سرآمد همه ی آنهاست به این خاطر که درصد توچین این رقم در حالت عادی بسیار بالاتر از حد نرمال می باشد و برای دستچین کردن هزینه های پایین تری می خواهد.

پسته اکبری در گروه ارقام لوکس و آجیلی محسوب می شود و عمدتا هم در بازار داخل و برای تهیه و تولید انواع آجیل های لوکس از آن بهره می برند و در میان انواع پسته اکبری، انس 20 دانه و زیر این عدد و همچنین نوع توچین شده 100 درصد آن بهترین هاست برای آجیل های لوکس. پسته اکبری انار از جمله ویژگی های که دارد این است که کمتر در پوسته اولیه آن لک وجود دارد و خود این یک حسن بسیار بزرگ است.

 

قیمت پسته اکبری درجه یک

قیمت هر پسته های به 2 عامل اصلی بر می گردد که اولین آن عدد انسی و بعد از آن زیبایی و رویت آن است، اما در مورد پسته های لوکس آجیلی یک آینم دیگر به آن افزوده می شود و آنهم این است که در یک انس چه مقدار پسته توچین درجه یک وجود دارد و چه مقدار دهن چفت و یک طرف چاک، این مبحث معمولا برای پسته اکبری و کله قوچی مورد استفاده قرار می گیرند که برای توچین کردن 100 درصد از آنها بهره می برند.

 

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته اکبری دستچین انار

فروش عمده پسته اکبری به صورت دستچین در شهر های تهران و تبریز بالاست، زیر …

دیدگاهتان را بنویسید