پسته داریس
خانه / پسته اکبری رفسنجان / قیمت پسته اکبری رفسنجان در تهران

قیمت پسته اکبری رفسنجان در تهران

پسته اکبری رفسنجان بسیار درست سایز و همچنین خندان زیبایی دارد و برای استفاده و تهیه انواع آجیل های لوکس و با کیفیت گزینه انتخابی مناسبی می باشد. قیمت این پسته در خود شر رفسنجان به نسبت دیگر ارقام بسیار بالاتر بوده اما یک نکته قابل تامل این است که قیمت نوع شور شده و زعفرانی آن به نسبت خام رقم قابل توجهی نیست و بالایی 99 درصد قیمت پسته اکبری، باید قیمت خود پسته خام باشد.

پسته اکبری در صادرات نیز حتی با این قیمت، بازار مناسبی دارد مخصوصا برای کشور های حاشیه خلیج فارس که به دنبال تهیه این نوع از پسته از سمت ایران نیز می باشند، البته با توجه به روند سیاسی میان این کشور ها با ایران در حال حاضر باز صادرات آن نقش پر رنگی دارد.

 

پسته اکبری در بازار تهران

پسته اکبری در بازار تهران به نسبت دیگر بازار ها فروش بالایی دارد و در نمودار خرید این محصول از رفسنجان بازار تهران بیشتر میزان و تناژ را به خود اختصاص داده است، البته نکته مهم نباید فراموش شود که بازار تهران با اینکه همه نوع پسته ای درخواست می کند اما در مورد پسته اکبری بیشتر نوع دستچین 100 درصد آن را طلب می کند و سپس آن را به صورت مستقیم در آجیل فروش ها برای فروش عرضه می کنند.

مطلب پیشنهادی

فروش پسته اکبری رفسنجان به صورت عمده

پسته از خانواده خشکبار است که در ایران به وفور تولید می شود و استفاده از آن قدمتی پیشینه دارد. این مغز با ارزش غذایی فراوانی که دارد مورد توجه بیشتر مصرف کنندگا

دیدگاهتان را بنویسید