پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / قیمت فروش عمده پسته کله قوچی

قیمت فروش عمده پسته کله قوچی

قیمت فروش پسته کله قوچی در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی، همچنین در مراکز خرید و فروش انواع پسته ، مشخص شده است.پسته کله قوچی در زمینه ی تجارت و اقتصاد بسیار با ارزش می باشد و بهترین و شناخته شده ترین پسته در ایران محسوب می شود.

قیمت فروش عمده پسته کله قوچی

خرید پسته کله قوچی از باغدار

خرید پسته کله قوچی از باغدار خرید پسته کله قوچی از باغدار سبب خواهد شد برای خرید پسته قیمت کمتری را پرداخت کنید اما در کل پسته های کله قوچی و پسته های اکبری گران ترین پسته ها در بازارهای ایران به حساب می آیند.

درخت های پسته کله قوچی کوتاه می باشند و برگ کمی هم دارند و همین امر سبب می شود در برابر نور خورشید در مدت زمان طولانی دچار آسیب شود بهتر است کشاورز برای برداشت پسته کله قوچی مرغوب و درجه یک، از این نهال های پسته به خوبی مراقبت کند تا میوه آنها سالم برداشت شود. 

از ویژگی درختان پسته کله قوچی این است که درختان این پسته خیلی سریع گل میدهند ولی رشد میوه در این درختان کند می باشد. به طور کلی نگهداری از این درختان برای کشاورز بسیار سخت می باشد.به همین دلیل است که قیمت پسته کله قوچی در ایران بسیار زیاد می باشد.

پسته ها خواص و مزایای بیشماری دارند، پسته کله قوچی هم برای درمان بیماری کم خونی استفاده می شود و می توان با خوردن این پسته ، در بستر بیماری، خیلی زود بهبود یابیم و انرژی تحلیل رفته را دوباره با خوردن این پسته ها بدست آوریم.

مشخصات پسته کله قوچی چیست؟

مشخصات پسته کله قوچی چیست؟ مشخصات پسته کله قوچی در میان انواع پسته ، بسیار متمایز می باشد.مغز پسته کله قوچی به رنگ سرخ می باشد و رنگ پوست سخت ان سفید کدر مانند می باشد .

مغز پسته های کله قوچی بزرگ و درشت می باشد و طعم بسیار خوبی هم دارد و شکل ظاهری پسته کله قوچی به دو صورت، فندقی و گرد می باشد.و یکی از دلایل اینکه پسته کله قوچی محبوب شده است خوش طعم بودن مغز ان و اندازه درشت مغز پسته می باشد.

میزان خندان بودن پسته های کله قوچی، متوسط است و ظاهر این پسته ها به گونه ای است که انگار مغز آن می خواهد بیرون بزند. و تنها مشخصه ای که با ان خیلی سریع می توانید پسته های کله قوچی را از دیگر انواع پسته ها تمایز دهید، لبه پوست سخت پسته می باشد زیرا پسته های کله قوچی دارای فرورفتگی ویژه ای در پوست سخت شان می باشند، که باعث شده پسته زیبا شود و از پسته های دیگر قابل تشخیص باشد.

تولید پسته کله قوچی در شهرهای رفسنجان و کرمان صورت می گیرد.

لیست قیمت پسته مرغوب در بازار

لیست قیمت پسته مرغوب در بازار در لیست قیمت پسته مرغوب در بازار، قیمت روز پسته کله قوچی مشخص شده است. قیمت پسته ارزان و پسته صادراتی هم در این لیست قیمت امده است.

بازار داخلی و خارجی پسته کله قوچی در کشورمان، رونق زیادی دارد. پسته صادراتی از نوع پسته کله قوچی در کشور موجود است که به کشورهای دیگر صادر می شود. ارزش اقتصادی پسته کله قوچی به دلیل مغز درشت ان بسیار بالا می باشد.

شرکت بسته بندی پسته صادراتی

شرکت بسته بندی پسته صادراتی شرکت بسته بندی پسته صادراتی ،باید ابتدا بسته بندی هایی بسیار زیبا و ساده و همچنین شیک را در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی کند و بعد اقدام به خرید بهترین پسته ها از باغداران بکند تا پسته هایی مرغوب را داخل بسته ها بریزد.

قیمت پسته های صادراتی باید مناسب باشد و گران بودن بیش از اندازه آنها سبب کم شدن صادرات پسته به کشورهای اطراف خواهد شد. بعد از این که انواع پسته های کله قوچی و اکبری از باغ های پسته ایران برداشت شد توسط شرکت ها به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری می شوند و در شرکت  به صورت خیلی بهداشتی، بسته بندی می شوند، و برای عرضه به مشتریان و مصرف کنندگان آماده می شوند.

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته کله قوچی در تهران و شرکت های تولیدی

پسته غنی‌ترین خشکبار از نظر خاصیت آنتی‌اکسیدانی و هزاران خواص دارویی دیگر است. پسته کله قوچی به گونه‌ای از پسته گفته می‌شود که بسیار درشت است مغزی سبز رنگ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید