پسته داریس
خانه / پسته اکبری رفسنجان / قیمت فروش انواع پسته اکبری رفسنجان

قیمت فروش انواع پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان  که از انواع ممتاز پسته ایرانی است، در مقایسه با سایر ارقام با قیمت بالا تری به فروش می رسد.

بازار خرید و فروش پسته که محصول کشاورزی ارزشمند برای کشور ایران است، همواره با نوسانات قیمتی همراه بوده که همین موضوع کار را برای این نوع تجارت مشکل نموده است.پسته اکبری یکی از ارقام مهم تجاری و باکیفیت منطقه رفسنجان است، که از نظر اهمیت تجاری و همچنین قیمت در رتبه اول انواع پسته قرار دارد، مشتری اول این پسته مرغوب شهر های بزرگ ایران از جمله تهران و تبریز و برای صادرات اکثرا به کشور های حاشیه خلیج فارس، مورد استفاده قرار می گیرد.

تجارت پسته اکبری رفسنجان و احمد آقایی در دبی

پسته اکبری ایران در خانواده پسته های لوکس و گران قیمت قرار دارد و به خاطر همین قیمت، کمتر در تجارت خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، عمده مشتری خارجی این رقم کشور های حاشیه خلیج فارس از جمله امارت و شهر دبی می باشد، که برای شیخ نشینان این منطقه تهیه می شوند.
از پسته احمدآقایی برای بازار توریسم ها کشور امارات و شهر دبی انتخاب می شود، زیرا هم پسته ای زیباست و هم به نسبت پسته اکبری از قیمت بهتری هم برخوردار است و گاهی هم دو رقم پسته کله قوچی و پسته فندقی به دبی صادر می گردد، اما پسته احمد آقایی یک روند روبه رشدی را برای این مقوله داشته است.

فروش پسته اکبری رفسنجان آجیلی

آیا می دانید مناسب ترین نوع پسته آجیلی کدام است؟ محبوبیت پسته رقم اکبری برای این منظور تا چه حد است؟ در کشور مان کدام نوع پسته آجیلی پر فروش تر است؟
مناسب ترین پسته برای تهیه آجیل پسته هایی هستند که خندان باشند، زیرا این ویژگی موجب تناول این محصول به آسانی می گردد.
پسته اکبری که از نمونه های کشیده ی این محصول است، که با ظاهر زیبا و اندازه ی بزرگ و نیز شکاف دهانه دو طرفه از بهترین ها برای این منظور است، اما تنها ایرادی که به آن وارده، قیمت آن است که نسبت به سایر ارقام گرانتر می باشد.

منبع: پسته داریس

مطلب پیشنهادی

فروش پسته اکبری رفسنجان به صورت عمده

پسته از خانواده خشکبار است که در ایران به وفور تولید می شود و استفاده از آن قدمتی پیشینه دارد. این مغز با ارزش غذایی فراوانی که دارد مورد توجه بیشتر مصرف کنندگا

دیدگاهتان را بنویسید