پسته داریس
خانه / پسته اکبری خام / فروش پسته اکبری خام خندان

فروش پسته اکبری خام خندان

آیا می دانید مناسب ترین نوع پسته آجیلی کدام است؟ محبوبیت پسته اکبری خام برای این منظور تا چه حد است؟ در کشور مان کدام نوع پسته آجیلی پر فروش تر است؟
مناسب ترین پسته برای تهیه آجیل پسته هایی هستند که خندان باشند، زیرا این ویژگی موجب تناول این محصول به آسانی می گردد.
پسته اکبری که از نمونه های کشیده ی این محصول است، که با ظاهر زیبا و اندازه ی بزرگ و نیز شکاف دهانه دو طرفه از بهترین ها برای این منظور است، اما تنها ایرادی که به آن وارده، قیمت آن است که نسبت به سایر ارقام گرانتر می باشد.


صادرات پسته اکبری خندان آجیلی

پسته اکبری مشتریان خاص خود را دارد و به عنوان یک کالای لوکس در داخل و خارج از کشور مصرف می شود.
از جمله مشتریان خارجی این رقم می توان به کویت و قطر اشاره نمود، البته کشور هایی نظیر چین نیز از این نمونه خریداری می کنند، اما به صورت دهان بسته و با استفاده از روش های مختلف مانند آب خندان آن را از حالت در بسته خارج و خندان نموده و عموما برای صادرات مجدد مورد استفاده قرار می دهند.
به طور کلی همه ی نمونه های خندان در کشور مان برای آجیلی مورد استفاده قرار می گیرند، از آنجایی که توان خرید افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است، آجیل فروشان تنها به عرضه نمونه های درشت دانه اکتفا نمی کنند و در کنار اکبری و احمدآقایی پسته های ارزان قیمت تر مانند فندقی را هم به صورت خام یا بوداده در اختیار مشتریان قرار داده تا دست آن ها برای صادرات باز بگذارند، مناسب ترین نمونه پسته فندقی برای تهیه آجیل باید دارای عدد انس 28 باشد.

فروش اصلی پسته اکبری خندان در چه حوزه ای می باشد؟ نوع خندان و دستچین این رقم چه ویژگی و خصوصایت ظاهری دارد؟
پسته اکبری خام خندان از ارقام مهم تجاری در حوزه آجیل های لوکس است، زیرا این رقم در گروه پسته های کشیده قرار دارد و همچنین از نظر سایز هم درشت می باشد و بهترین نوع آن نیز که دو طرف چاک و با انس بالا است، در منطقه بین شهرستان انار و رفسنجان برداشت می شود، فروش اصلی این رقم اکثرا توسط آجیل فروشی های لوکس شهر های بزرگ مانند تهران و تبریز انجام می گردد.
پسته اکبری خام خندان که لقب دستچین به خود می گردد، که اولا روغربال باشد و ثانیا باید فی ذات در یک انس آن بالایی 60 درصد پسته خندان و دو طرف چاک وجود داشته باشد و سپس اگر بخواهیم آن را به صورت 100 درصد پسته دستچین در بیاوریم، آن درصد مجاز های پسته های ریز، زشت و دهان بسته را از کل آن توسط نیروی انسانی جدا کرده و پسته اکبری خام خندان با ویژگی دستچین 100 درصد به وجود می آید.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

پسته اکبری خندان قیمت

قیمت فروش باور نکردنی پسته اکبری خندان درجه یک

پسته اکبری خندان قیمت فروش باورنکردنی در شهر های رفسنجان و کرمان داشته زیرا برخی …

دیدگاهتان را بنویسید