پسته داریس
خانه / پسته / فروش بدون واسطه بهترین پسته ایرانی

فروش بدون واسطه بهترین پسته ایرانی

فروش پسته به اشکال مختلفی صورت می گیرد. مثلا در فصل برداشت آن که معمولا شهریور ماه می باشد، فروش آن به صورت پسته تازه و با پوست است که عموم مردم این نوع پسته را خریداری می کنند. نوعی دیگر از فروش پسته نیز به پسته خشک محدود می شود که در طی سال در مراکز مختلف به فروش می رسد. پسته یکی از انواع خشکبار معروف و نوعی کالای استراتژیک برای ایرانیان است که شهرت جهانی دارد. خواص درمانی بسیاری برای پسته بر شمرده شده است که انواع مختلف آن دارای این خواص می باشند. از این رو با مصرف روزانه و متعادل پسته می توان بخشی از نیاز های تغذیه ای بدن را تامین نمود.

فروش بدون واسطه بهترین پسته ایرانی

برترین کارخانه تولید پسته درجه یک در ایران

برترین کارخانه تولید پسته درجه یک در ایرانپسته میوه ای است که عمدتا در مناطق گرمسیری ایران می روید و استان هایی نظیر:

  • استان کرمان و شهرستان رفسنجان

از مراکز تولید و قطب پسته در ایران و جهان به شمار می روند. به طور کلی چهار نوع پسته درجه یک در باغ های پسته ایران تولید می شود که عبارتند از:

  • پسته فندقی
  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری
  • پسته احمد آقایی

شکل خاص و نوع پسته سبب این نامگذاری شده است. این محصول ایرانی سرشار از مواد مغذی است که در کارخانه تولید پسته فرآوری شده و راهی بازار های فروش می شوند.

فروش پسته به دو شکل بسته بندی شده یا فله انجام می شود که هر کدام قیمت خاصی دارد و متقاضیان خود را دارد. مثلا انواع پسته صادراتی عموما به شکل بسته بندی شده راهی بازار های خارجی می شوند.

فروشند اصلی پسته مرغوب و ارزان

فروشند اصلی پسته مرغوب و ارزانپسته نوعی آجیل ایرانی به شمار می رود که در حقیقت پای ثابت ظروف حاوی آجیل می باشد. مصرف پسته در ایران به دو صورت:

  • پسته خام
  • پسته شور شده

می باشد. این دو مدل پسته قیمت خود را دارد و مصرف پسته خام برای کسانی که مبتلا به بیماری پر فشاری خون می باشند، بهتر است.

فروشندگان اصلی پسته مرغوب و ارزان در ایران یا تولید کنندگان و باغداران پسته هستند که در فصل برداشت به فروش با کیفیت ترین پسته تولیدی خود می پردازند و یا این که واسطه های فروش، به عنوان فروشنده این کالا را در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می دهند.

ارزانترین مراکز عرضه پسته های خندان

ارزانترین مراکز عرضه پسته های خنداندر هر صد گرم پسته موادی همچون:

  • کلسیم، فسفر، آهن، مواد نشاسته ای
  • آب، پروتئین، پتاسیم و انواع ویتامین های گروه آ و گروه بی

وجود دارند. بنابراین پسته یک منبع تغذیه ای عالی برای دریافت عناصر فوق می باشد. پسته به دو شکل پسته خندان و پسته دهان بسته به فروش می رسد که با جستجو در بازار می توان به ارزان ترین مراکز فروش و عرضه دسترسی پیدا کرد و به خرید این محصول پرداخت.

پسته خندان نوعی پسته درجه ممتاز به شمار می رود که توسط مرکز صادرات پسته، کیفیت آن تایید شده و سپس مجوز صادرات آن صادر می شود.

بزرگترین بازار فروش پسته عمده ای ارگانیک

بزرگترین بازار فروش پسته عمده ای ارگانیککشاورزی و پرورش محصولات ارگانیک امروزه بحث مهمی است که در تولید انواع محصولات کشاورزی و زراعی مورد توجه قرار گرفته است. کاشت و تولید پسته نیز از این قاعده مستثنی نیست و پسته کاران و باغ داران پسته به دنبال استفاده از این شیوه های جدید می باشند.

در کشت ارگانیک حداکثر سعی بر آن است که محصول پسته باسم و کود کمتری تولید شود و در نتیجه محصولی به دست خریدار و مصرف کننده برسد که حداقل مواد مضر را داشته باشد. 

بزرگترین بازار های فروش پسته در کشور به عرضه این کالا به صورت عمده می پردازند. از این رو پسته اصل دامغان، رفسنجان و کرمان را می توان در این مراکز به هر مقدار و هر حجمی که مورد نیاز است خریداری نمود. 

این بازار ها همچنین شامل بازار صادرات پسته نیز می شود که به این وسیله هر ساله حجم زیادی از پسته درجه یک ایرانی روانه بازار دیگر کشور ها می شود.

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات ویژه بهترین انواع پسته ایران

مغزیجات از جمله مواد پروتئینی مهم در زندگی ما انسان ها هستند که با وجود ویتامین ها و مواد معدنی فراوان در آن ها بسیاری از کمبود های بدن جبران می شود. این محصولا

دیدگاهتان را بنویسید