پسته داریس
خانه / پسته اکبری دامغان / عرضه پسته خام اکبری دامغان

عرضه پسته خام اکبری دامغان

پسته اکبری دامغان برای داشتن فروش خوب و مناسب به چه شیوه ای عمل کرده است؟ عرضه پسته خام اکبری در سراسر کشور چگونه صورت می گیرد؟
رقم اکبری از ارقام شناخته شده پسته می باشد که در عرصه صادراتی نیز مطرح است. این پسته به خاطر داشتن اندازه درشت به نسبت ارقامی مثل کله قوچی، برای آجیل مجالس رسمی مناسب تر می باشد.
پسته اکبری رقمی است که باغ های این محصول در ایران به خاطر افزایش میزان تقاضا در حال رشد و افزایش می باشد و بستری مناسب برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

پسته دامغان

کیفیت پسته خام اکبری

پسته خام برای اینکه بتواند کیفیت خود را حفظ کند و از خطر کرم زدگی در امان بماند، باید در شرایط مناسبی نگه داری شود. به همین خاطر احتمال خراب شدن پسته خام به نسبت سایر روش های عرضه پسته بیشتر می باشد.
همانطور که گفته شد برای جلوگیری از این اتفاق، باید از محل نگه داری پسته اطمینان داشت که این امر زمانی میسر خواهد بود که تعداد واسطه برای نگه داری پسته به حداقل ممکن برسد.
پسته اکبری دامغان

فروش پسته خام اکبری

دامغان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته اکبری می باشد که محصولات خود را به صورت اینترنتی و در فروشگاه مجازی پسته ایران به فروش می رساند.
در فروش مجازی این امکان وجود دارد تا باغداران پسته، محصولات خود را بدون واسطه به سراسر کشور عرضه کنند و به دست مشتریان خود برسانند و پسته خام بدون اینکه به انبار های مختلفی منتقل شود، به دست مشتریان اصلی و خانواده ها برسد.
این امر علاوه بر خفظ کیفیت موجب می شود پسته خام اکبری دامغان با قیمت مناسب تری به دست مشتریان برسد و هر دو طرف معامله به بهترین شکل ممکن خرید و فروش خود را انجام دهند.
منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم پسته

پسته اکبری خندان دامغان به قیمت روز

پسته اکبری خندان در شهرستان های دامغان، رفسنجان و یزد بیشترین میزان تولید را نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید