پسته داریس
خانه / پسته اکبری / خرید و فروش پسته اکبری درجه یک در تهران

خرید و فروش پسته اکبری درجه یک در تهران

پسته اکبری از پسته های بسیار پرطرفدار و مرغوبی است که محصول شهر رفسنجان و دامغان بوده و به نام دیگری مانند پسته عبداللهی نیز شناخته شده است. این محصول موفق به کسب بیشترین سطح زیرکشت در کشور و در شهر کرمان شده و همینطور در وصف ظاهر آن می‌توان گفت که از مغز کشیده و بزرگی برخوردار می‌باشد. با توجه به اهمیت و مصارف بالای این رقم محصول، اکنون خرید و فروش پسته اکبری درجه یک در نقاط مختلفی از کشور به ویژه تهران امکانپذیر گشته است.

خرید و فروش پسته اکبری درجه یک در تهران

خرید پسته اکبری دامغان با کمترین قیمت

خرید پسته اکبری دامغان با کمترین قیمتپسته اکبری از ارقام پرفروش و پر تقاضای این محصول است که هم در شهر دامغان و هم در شهر رفسنجان حاصل گشته و تبدیل به یکی از محصولات درجه یک از هر لحاظ شده است.
در بیان مشخصات پسته اکبری نیز می‌توان این موارد را اعلام داشت:

  • در مقایسه با پسته احمد آقایی، از شکل درشت تری برخوردار بوده و تبدیل به یکی از پسته های صادراتی شده است.
  • در بازارهای جهانی، این محصول را به عنوان پسته فوق العاده بلند شناخته و تمایل بسیاری را سمت آن نشان داده اند.
  • به دلیل ظاهر مناسبش، در گروه پسته های لوکس و پذیرایی جای گرفته است.
  • طعم و مزه عالی را دارا می باشد.

لذا اگر قصد خرید پسته تازه را گرفته اید؛ می‌توانید روی این گزینه تمرکز کرده و آن را از مراکز عرضه کننده مستقیم با کمترین قیمت تهیه نمایید.

عمده فروشی بهترین پسته های صادراتی ایرانی

عمده فروشی بهترین پسته های صادراتی ایرانیپسته اکبری یکی از انواع پسته صادراتی است که این ارزش و جایگاه را مدیون مشخصات برجسته و کیفیت بی نظیرش می داند.
لازم است بگوییم که تولید این محصول بسیار پر مخاطب به طور اختصاصی در اختیار ایران قرار داشته و کشور ما را تبدیل به تولید کنندگان و صادرکنندگان اختصاصی آن کرده است.
همچنین از کشور هایی که بیشترین درخواست و سفارشات را سمت این محصول روا داشته اند، کشور های عراق، روسیه و هند هستند.
اما بهترین نوع پسته صادراتی یعنی پسته اکبری را می توان از مراکز عمده فروشی بزرگ کشور سفارش داد و سریع السیر به آن دسترسی پیدا کرد.

تولید کنندگان برتر پسته اکبری در ایران

تولید کنندگان برتر پسته اکبری در ایرانپسته اکبری از بهترین شرایط تولید در ایران برخوردار بوده و از همین رو در جریان عرضه مناسبی هم به بازار داخلی و هم به بازار های خارجی قرار گرفته است.
اگر بخواهیم به تولید کنندگان برتر این محصول که موفق به تامین مناسب آن در سطوح کشور و بین المللی شده و صادرات عمده ای را از آن رقم زده اند اشاره کنیم؛ عبارت خواهند بود از:

  • دامغان
  • رفسنجان
  • سیرجان
  • فیض آباد

تمامی تولید کنندگان مذکور این پسته، تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی استاندارد و مطابق با سلیقه و ذائقه عموم کرده و الحق که در این مسیر موفق عمل کرده اند.

کیفیت و قیمت پسته های اکبری موجود در بازار

کیفیت و قیمت پسته های اکبری موجود در بازارپسته های اکبری از سه درجه برخوردار بوده که این درجه بندی بر حسب کیفیت و قیمت ارقام مختلف این محصول انجام شده است.
بنابراین اگر بخواهیم درجه بندی های تعیین شده برای این پسته را برشمریم؛ شامل این موارد خواهند شد:

  1. پسته درجه یک یا خندان: به شکلی کاملا طبیعی و روی درخت به صورت خندان درآمده است و کیفیتی بالا را دارا می باشد؛ قیمت نیز به تبع این کیفیت، گران تر می باشد.
  2. پسته درجه دو یا کلاس بی: ترکیبی از پسته خندان و آب خندان است که کیفیت و قیمت متعادلی را دارا بوده و همینطور در گروه بهترین پسته های صادراتی ایرانی جای گرفته است.
  3. پسته درجه سه یا آب خندان: پسته اکبری دهان بسته است که خندانی آن به کمک ابزار مکانیکی میسر گشته و کیفیت پایین و قیمت مناسب تری را به تبع آن داراست.

با وجود دسته بندی های مورد نظر متوجه شدید که قیمت پسته اکبری موجود در بازار به چه دلیل از سطوح مختلفی تشکیل یافته است.
در کل برای نیل به پایین ترین قیمت پسته سیرجان یعنی محصول مورد نظر، کافی است سراغ آن را از مراکز فروش عمده مربوطه بگیرید و در آخر نتایج خوبی را به چشم شاهد باشید.

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش عمده پسته اکبری به نرخ روز

فروش عمده پسته اکبری توسط مراکز مختلفی در ایران صورت می گیرد، زیرا همانطور که می دانید پسته ها انواع مختلفی دارند که پسته اکبری خندان از بهترین انواع آن است که

دیدگاهتان را بنویسید