پسته داریس
خانه / پسته اکبری خندان / بازار خرید پسته اکبری خندان درجه یک

بازار خرید پسته اکبری خندان درجه یک

پسته اکبری خندان از نمونه های پر فروش این محصول در بازار آجیل و خشکبار است که نمونه های درجه یک آن به دلیل نرخ خرید بالایی که دارد، کمتر جنبه صادراتی دارد.
مرغوب ترین نمونه های اکبری را در شهر پسته ایران یعنی رفسنجان می توان یافت، اما در سایر نقاط پسته خیز نیز کشت می شود.
پسته اکبری در داخل کشور به عنوان یک کالای لوکس آجیلی مصرف می شود و به نسبت نمونه های کله قوچی و فندقی کمتر صادرات می گردد.
به نظر شما دلیل این امر چیست؟
1-اولین شاخصه در عدم انتخاب و یا بهتر بگوییم کمتر برگزیدن پسته اکبری اندازه ی آن است. از ان جایی که این رقم دانه درشت است در یک وزن مشخص به نسبت نمونه ی فندقی تعداد دانه ی کمتری دارد، از این رو برای مشتریانی که به تعداد توجه می کنند گزینه ی مناسبی نیست.
2-و اما مهمترین دلیلی که باعث می شود به جز تعداد معدودی از کشور ها آن هم با شرایط خاص کسی رغبت چندانی به واردات اکبری نداشته باشند قیمت خرید بالای آن است.
اما با همه ی این تفاسیر برخی از کشور های آسیا میانه مانند روسیه و قزاقستان که به شکل ظاهری پسته اهمیت می دهند و از طرفی تمایل به هزینه کردن زیاد هم ندارند پسته اکبری را به صورت مخلوط خندان با نمونه ها آب خندان و خندان مکانیک را تقاضا می دهند.
چین نیز از دیگر خریداران این محصول است که معمولا آن را به شکل دهان بسته سفارش می دهند و با انتقال ان به کشورشان و خندان نمودن آن ها با روش های مختلف حال پسته اکبری خندان شده را صادر می کنند.
اما در این بین کشور های ثروتمند حوزه ی خلیج فارس مانند قطر و کویت که زیبایی پسته برایشان بسیار حائز اهمیت است، از مشتریان پراپاقرص خرید اکبری درجه یک از ایران اند.

مطلب پیشنهادی

پسته اکبری خندان قیمت

قیمت فروش باور نکردنی پسته اکبری خندان درجه یک

پسته اکبری خندان قیمت فروش باورنکردنی در شهر های رفسنجان و کرمان داشته زیرا برخی …

دیدگاهتان را بنویسید