پسته داریس
خانه / پسته اکبری دستچین / پسته اکبری دستچین خرید مستقیم

پسته اکبری دستچین خرید مستقیم

پسته اکبری دستچین شده کرمان در نوع خود بینظیر است و در تمامی شهر های این استان این نمومه قابل خرید می باشد، اما یک شهر است که بهترین نوع آن را عرضه می کند.
پسته اکبری دستچین شده از نمونه های بسیار لوکس و تاپ پسته بحساب می آید که قابلیت عرضه در آجیل فروشی های لوکس را دارد و بهترین انس برای عرضه در این فروشگاه ها را می توان انس زیر 20 این پسته دانست.
پسته اکبری برای اینکه آن را دستچین کنند، اول باید درصد پسته های دهن چفت و یک طرف چاک آن را محاسبه کنند و بعد از آن اگر این درصد زیر 40 بود پسته را غربال کرده که ریز ها از درشت سوا شود و بعد از آن با استفاده از نیروی انسانی و دست، آن 40 درصد یا زیر 40 درصد را جدا کرده و پسته اکبری 100 درصد دستچین تولید و آماده خرید شود.

پسته اکبری دستچین انار

انار شهرستانی در استان کرمان است که در آن پسته تولید و برداشت می شود و با اینکه در تمامی شهر های پسته خیز این استان پسته اکبری دستچین تولید و آماده می شود اما اکثر مشتریان به دنبال خرید پسته اکبری دستچین شده شهر انار می گردند و دلیل آن بر می گردد به کیفیت بالای این نمونه در این شهر، زیرا پسته این شهر از کمترین میران لک بر روی پوسته استخوانی آن بهره می برود و همچنین بسیار درشت و خندان است.
بعد از شهر انار پسته اکبری شهر های رفسنجان و سیرجان بسیار در اهالی آجیل فروشان لوکس معروف است اما همیشه اولویت با پسته اکبری انار است تا بقیه شهر ها.
بیشترین میزان خرید پسته اکبری در کشور متعلق به بازار تهران و بعد از بازار شهر هایب زرگی همانند کرج،تبریز و مشهد می باشد.

منبع: شرکت داریس

 

مطلب پیشنهادی

پسته اکبری دستچین

پارامتر های فروش عمده پسته اکبری دستچین کرمان

پارامتر های فروش عمده پسته اکبری دستچین کرمان به همراه نحوه ارسال آن را باید …

دیدگاهتان را بنویسید