پسته داریس
خانه / پسته اکبری درجه یک / قیمت پسته درجه یک اکبری

قیمت پسته درجه یک اکبری

قیمت پسته درجه یک نوع اکبری به میزان درصد توچین در یک انس بر می گردد، یعنی هرچه پسته دو طرف چاک و درشت در یک بازه انسی بیشتر باشد، قیمت این رقم بیشتر است.

قیمت پسته درجه یک اکبری علاوه بر میزان توچین به انس و همچنین نرخ پسته در بازار هم وابسته است و به دلیل اینکه این یک پسته کاملا لوکس و آجیلی محسوب می گردد، میزان توچین و دستچین در آن اهمیت می یابد، به خصوص در انس های درشت این پسته.

بهترین بازار پسته اکبری بازار پسته تهران است و اکثرا آجیل فروشی های این شهر پسته اکبری را سفارش می دهند، بعد از آن بازار شهر های تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز را می توان بزرگترین درخواست کننده این رقم دانست.

علاوه بر این رقم قیمت پسته درجه یک کله قوچی در همین رنج و کمی کمتر قرار میگیرد و از آنهم به عنوان یک پسته آجیلی و لوکس نیز یاد می شود.

 

قیمت پسته درجه یک در رفسنجان و کرمان

قیمت پسته درجه یک قطعا در بازار شهر های رفسنچان و کرمان مشخص می شوند زیرا شهر های استان کرمان بزرگترین تولید کننده پسته در کشور نیز هستند و همچنین بازار این شهر ها در حال حاضر بهترین مرجع برای کسب اطلاع از قیمت به روز پسته و همچنین خرید با کمترین واسطه نیز می باشد.

یا اطلاع از قیمت پسته می توان تا حدودی رنج قیمت پسته آب خندان اکبری و دیگر ارقام پسته را نیز کسب نمود زیرا نرخ پسته معمولا پیوسته و ذنجیره ای است و در کمتر مواقع با قیمت دیگر ارقام نتوان قیمت پسته های دیگر را حدس زد.

شاید بتوان بیشترین عامل در قیمت پسته اکبری را عرضه و تقاضا داسنت، بطوریکه پسته اکبری در ایام منتهی به شب بلدا و همچنین شب عید چون تقاضا برای آن زیاد می شود قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت پسته درجه یک

مطلب پیشنهادی

کارخانه بسته بندی پسته اکبری درجه یک

کارخانه بسته بندی پسته کرمان درجه یک دارای کیفیت مناسب می باشد که شرکت صادرات پسته خندان کرمان یکی از نمونه های پسته خود را در بسته بندی های زیبا به بازارهای جه

دیدگاهتان را بنویسید