پسته داریس
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت خرید پسته اکبری 96

قیمت خرید پسته اکبری 96

هر سال پسته با توجه به چه معیار هایی تعیین قیمت می شود؟ برای خرید پسته اکبری در سال 96 چه قیمتی اعلام شده است؟
پسته یکی از محصولات ارزشمند ایران می باشد که در نقاط مختلف کشور باغ های پسته پرورش داده می شود.
پسته اکبری از ارقامی است که در ایران به طور جدی پرورش داده می شود. و برای افزایش تولید این رقم از پسته برنامه ریزی شده است.
همانطور که می دانید پسته اکبری یکی از ارقام صادراتی می باشد و به همین خاطر تاکید برای افزایش میزان تولید است.

 

تعیین قیمت پسته

هر ساله پسته نیز مانند سایر محصولات دیگر، عرضه شده به بازار قبل از فروش، قیمت گذاری می شود که برای این امر عوامل زیادی دخیل هستند.
از جمله عوامل و معیار های مؤثر برای تعیین قیمت پسته اکبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• میزان برداشت سالانه از باغ های پسته.
• کیفیت پسته برداشت شده.
• وضع بازار و میزان تقاضا.

با توجه به آنچه که گفته شد در سال 96 هم قیمت ارقام مختلف از پسته توسط نهاد های زیربط اعلام شده است و نمایندگی ها به فروش پسته می پردازند.
سایت فروش پسته ایران یکی از نمایندگی های فعال فروش رقم پسته اکبری و سایر ارقام پسته صادراتی و غیر صادراتی می باشد که به تمام نقاط کشور محصولات خود را ارسال می کند و می توان از این طریق پسته مد نظر خودرا به قیمت مناسب و در حجم مورد نیاز تهیه کرد.
پسته اکبری در این شیوه خرید و فروش می تواند به کشورهای همسایه و نقاط مختلف جهان هم عرضه شود و بدون هزینه های اضافه میزان صادرات پسته را در طول سال بالا برد.

قیمت خرید روز پسته اکبری در سال 98

وضعیت پسته در سال 97 به طور وحشتناکی افتضاح بود زیرا هم تولید پسته کاهش 70 درصدی داشت اما با توجه به نرخ ارز و نوسانات آن در بازار پسته هم شاهد افزایش شدید نواسنات بود و همین دلایل دست به دست هم دادند که تمامی فعالین حوزه پسته به دنبال قیمت خرید روز پسته در سال ۹۸ باشند که دچار ضرر نشوند.

در سال 97 قیمت پسته اکبری رشد 400 درصدی داشت که همین امر موجوب شد در سال 98 هم انتضارات به همین افزایش قیمت شکل بیگرد که البته این امر اتفاق نافته و ما شاهد کاهس قیمت خرید بودیم.

بزرگترین دلیل در ثبات قیمت در سال 98 را می توان به آرامش در بخش ارزی کشور و همچنین بالا رفتن سطح تولید می توان اشاره نمود.

فروش پسته اکبری شهر رفسنجان

پسته اکبری شهر های رفسنجان و انار در دنیا سرآمد هستند زیرا پسته این دو شهر از کمترین میزان لک بر روی پوسته و همجنین درصد بالای توچین برخوردار است.

بزرگترین بازار هدف فروش پسته اکبری شهر های ذکر شده را می توان شهر های تهران و کرج دانست و علاوه بر این دو شهر بازار های کشور های عربی شامل عراق عربستان امارات قطر و هند هم به دنبال خرید این محصول می باشند.

در هنگاک خرید این وسته علاوه بر انس آن حتما به میزان پسته توچینش هم توجه شود زیرا در قیمت نهایی آن درصد توچین نقش عمده ای بازی می کند.

قیمت روز پسته خندان در بازار سیرجان

سیرجان هم از شهر های مهم تولید کننده پسته در ایران است و ید طولانی هم در تولید انواع پسته با کیفیت دارد و بازار این شهر هم یکی از مرجع های مهم در تعیین قیمت روز پسته خندان نیاز بحساب می اید.

سیرجان بخصوص در زمینه تولید پسته های اکبری و فندقی هم بسیار سرآمد است و تولید این نمونه از پسته ها را درحجم بالا در جریان دارد و عمده بازار مصرف هم برای صادرات به دیگر نقاط می باشد.

قیمت روز پسته سیرجان را می توان از بازار این شهر به صورن حضوری و همچنین به صورت اینترنتی از مراجع اصلی همان کشاورزان و شرکت های مهتبر بازارگانی هستند کسب نمود.

قیمت فروش پسته دهن بست اکبری

پسته اکبری دهن بست را با توجه به سایزی که دارد بیشتر برای آب خندان از آن بهره می برند و دلیلش هم تفاوت قیمت بین آب خندان آن و طبیعی خندان این پسته است که آنها را که به دنبال خرید پسته اکبری هستند و اما با قیمت ارزون تر پسته آبخندان اکبری را خرید می نمایند.

ناگفته نماند پسته دهن بست اکبری را برای مغز آن نیز بهره می برند و بازار سبت مناسبی هم در کشور های عربی دارد اما در قیاس به دیگر انواع پسته کمتر از آن برای مغز استفاده می کنند.

بهترین سایز های پسته دهن بست اکبری:

  • انس18-20
  • انس22-20
  • انس24-22
  • انس26-24

می باشند که واقعا از نظر درشتی بینظیر هستند.

قیمت پسته اکبری درجه یک انار

پسته اکبری شهر انار را می توان به طور یقین بهترین پسته اکبری دنیا داسنت در حال حاضر و عمده اکبری این منطقه برای آجیل فروشان لوکس ایران مانند تواضع در تهران ارسال می شود.

قیمت پسته اکبری بخصوص انس 18تا20 آن را می توان بالاترین قیمت در میان پسته های خندان دانست و آن را به عنوان درجه یک ترین پسته ایران نیز محسوب می کنند به ویژه اگر دستجین 100 درصد نیز باشد.

نکته هم اینجاست که تشخیص وسته اکبری طبیعی خندان با ابخندان درجه یک آن کمی مشکل است زیرا به ذات پسته طبیعی خندان آن هم مانند آبخندان مغز مشبهی دارند به همین علت بهتر است مشتریان و درخواست کنندگان این رقم برای خرید با قیمت مناسب به این بازار این شهر و رفسنجان و ییا خرید از شرکت های معتبر مراجعه کنند.

پیش بینی قیمت پسته برای ادامه سال 98

در ابتدای سال 98 ما شاهد ثبات در قیمت پسته بودن و هرچه به فصل برداشت نیز نزدیک تر می شویم قمیت پسته نیز کاهش می یابد و پیش بینی های با توجه به رقمی که قرار هست برداشت شود این کاهش را برای ادامه سال هم ادامه دار می باشد البته مضافه بر این ما شاهد ثبات نرخ ارز و بازار آن نیز باشیم چون پسته یک محصول کاملا صادراتی است و نرخ آن نیز با دلار در دنیا عرضه می شود در نتیج ریالی آن نیز به دلار وابسته است و اگر نرخ دلار بالا رود به طور یقین قمیت پسته نیز افزایش پیدا می کند.

منبع: بازار پسته ایران

مطلب پیشنهادی

کارخانه بسته بندی پسته اکبری درجه یک

کارخانه بسته بندی پسته کرمان درجه یک دارای کیفیت مناسب می باشد که شرکت صادرات پسته خندان کرمان یکی از نمونه های پسته خود را در بسته بندی های زیبا به بازارهای جه

دیدگاهتان را بنویسید